מוקד הפניות העומד לרשות הסטודנטים

במוקד הפניות תקבלו תשובות לנושאים של הפעלה טכנית של אתרי הקורסים, סיסמאות משתמש, גישה לוידיאו, מערכת המטלות, כותרי מולטימדיה (תקליטורים) ומערכת אילומינייט.


      לפני הפנייה למוקד, מומלץ:
        לחפש פתרון בדף השאלות הנפוצות
        לבדוק את דפי התמיכה של הוידאו (אופק ו-VC), הכיתה הוירטואלית (אילומינייט)
       להוריד, במידת הצורך, תוכנות עזר מתאימות

 שעות הפעילות של מוקד הפניות הן:
 ראשון עד חמישי 8:30-19:00
 ימי שישי וערבי חג 8:30-12:00
מס' טלפון: 09-7782222. יש להצטייד במספר ת"ז וקוד אישי.
דואר אלקטרוני: infodesk@openu.ac.il
         יש לכלול במייל: שם ושם משפחה, תעודת זהות, מספר טלפון ותיאור קצר של אופי התקלה.


השתלטות על מחשב מרחוק - משמש לתמיכה בתקלה טכנית. יש ללחוץ על קישור זה רק בהוראת תומך טכני של האו"פ.