מוקד הפניות והמידע העומד לרשות הסטודנטים

במוקד הפניות והמידע תקבלו תשובות לנושאים של הפעלה טכנית של אתרי הקורסים, סיסמאות משתמש, גישה לוידיאו, מערכת המטלות וכותרי מולטימדיה (תקליטורים) .


      לפני הפנייה למוקד הפניות והמידע, מומלץ:
        לחפש פתרון בדף השאלות הנפוצות
        לבדוק את דפי התמיכה של הוידאו (אופק ו-VC).
       להוריד, במידת הצורך, תוכנות עזר מתאימות

 שעות הפעילות של מוקד הפניות והמידע הן:
  ראשון עד חמישי   8:30-19:00
  לא יינתן שירות בימי שישי
מס' טלפון: 09-7782222. יש להצטייד במספר ת"ז וקוד אישי.
דואר אלקטרוני: infodesk@openu.ac.il
         יש לכלול במייל: שם ושם משפחה, תעודת זהות, מספר טלפון ותיאור קצר של אופי התקלה.


השתלטות על מחשב מרחוק - משמש לתמיכה בתקלה טכנית. יש ללחוץ על קישור זה רק בהוראת תומך טכני של האו"פ.