מידע כללי על השימוש בוידאו באוניברסיטה הפתוחה

האוניברסיטה הפתוחה משלבת וידאו בהוראה במספר דרכים, בין היתר באמצעות שידורי וידאו ("אופק") ומערכת כיתות וידאו קונפרנס המאפשרים שידור חי של מפגשי ההנחיה ישירות למחשב האישי של הסטודנט. במהלך מפגש הנחיה הסטודנטים מוזמנים להשתמש בצ'אט ובטלפון (רק ב"אופק") כדי לתקשר עם המנחה ועם שאר הסטודנטים. ההקלטות עולות לאתר הקורס עד יומיים לאחר מועד השעור.
ללמוד עוד על אפשרויות שילוב הוידאו באוניברסיטה הפתוחה – לחצו כאן.

למידע על דרישות מערכת לצפיה בוידאו

כדי לבדוק אם מחשבכם תומך בצפייה בוידאו - נסו לצפות הקלטה זו.

לפני שאתם פונים לתמיכה אנא נסו להעזר בדפים הבאים:

  • בדף התקלות הנפוצות, כדי לחפש פתרון לתקלה.
  • בדף השאלות הנפוצות, כדי למצוא מענה לשאלותיכם.
  • בדף ההתקנות לביצוע התקנות חסרות הנדרשות במחשב שלכם.
  • לפני הפנייה למוקד פניות, מיצאו באמצעות דף בדיקת מאפייני המחשב את הגדרות המחשב שלכם. רשמו את נתוני המחשב
    (מערכת ההפעלה, מהירות הגלישה, גרסת הדפדפן וכו') כדי שתוכלו לעדכן את התומך.

ניתן לפנות למוקד הפניות:

  • בטלפון רב-קווי: 3500* או 09-7782222, בשעות הפעילות: ימים א'-ה' בין השעות 19:00-8:30, ימי ו' בין השעות 12:30-8:30. למעט בימים שבהם אין קבלת קהל באוניברסיטה כמפורט כאן. יש להצטייד במספר ת"ז ובקוד אישי.
  • בדואר אלקטרוני: infodesk@openu.ac.il. יש לכלול במייל: שם ושם משפחה, תעודת זהות, מספר טלפון ותיאור קצר של אופי התקלה כולל מאפייני המחשב שלך שמצאתם בבדיקת מאפייני המחשב.