שאלות ובעיות נפוצות בצפייה בוידאו

1. כיצד ניתן לנווט בעת צפייה בסרט?

כפתורי ההפעלה הנמצאים בסרגל הניווט בתחתית החלון, מאפשרים שליטה בצפייה בסרט: לנגן או לעצור את הסרט, להריץ אותו קדימה ואחורה ולשלוט על עוצמת הקול.

לשינוי גודל חלון הסרט, לחצו בעזרת לחיץ העכבר הימני על חלון הסרט, בחרו באפשרות Zoom ובחרו בגודל הרצוי.
לצפייה בסרט במסך מלא, לחצו פעמיים בעזרת לחיץ העכבר השמאלי על חלון הסרט.
ליציאה ממצב של מסך מלא, לחצו על המקש Esc.

2. באיזה נגן מוצג הסרט?

כברירת מחדל, מוצג הסרט בנגן Windows Media Player, המופעל מתוך הדפדפן. כדי שתוכלו לצפות בסרטים ללא צורך בהתאמות נוספות, מומלץ להתקין על המחשב נגן Windows Media Player מגרסה 10 ומעלה.

כדי לבדוק איזו גרסה מותקנת במחשב שלכם, פתחו את נגן המדיה, בשורת התפריטים לחצו על Help, ומתוכו בחרו באפשרות About Windows Media Player.
להתקנת גרסה מעודכנת של הנגן. וודאו כי הגרסה שאתם מתקינים, תואמת לגרסת מערכת ההפעלה שלכם.

3. האם ניתן להוריד את הסרט למחשב?

הסרטים מוצגים בטכנולוגית Streaming, כך שהם מוצגים בנגן ישירות מתוך שרתי האוניברסיטה הפתוחה, ולכן לא ניתן לשמור אותם כקובץ על המחשב.

4. מדוע אני מצליח לראות את הסרטים מהבית אך לא מהמחשב שבמקום העבודה?

במקומות עבודה חלים על המחשבים נהלים והגבלות של הארגון, הגבלות אלה עלולות למנוע אפשרות צפייה בסרטי אופק.
במקרה כזה, אנחנו ממליצים לצפות בסרטים ממחשב ביתי, אך אם הדבר אינו מסתייע, ניתן לפנות למוקד הפניות לקבלת תמיכה.

5. האם ניתן להגדיל את חלון הצ'אט?

לא ניתן להגדיל את חלון הצ'אט, ניתן רק להסתיר אותו.
להסתרת חלון הצ'אט, לחצו על הקישור הסתר צ'אט:

 

למעלה