לסטודנטים שניגשים למועד ב', קבוצת הדיון 'הכנה למבחן' פעילה, ואתם מוזמנים להיעזר בה. בנוסף, משוב למטלות ניתן למצוא במאגר המשאבים (אין גישה דרך כפתור 'מטלות')
אנחנו ערים לעובדה שהמאמץ לפענח את החומר לא מבוטל... ובכל זאת, מקווים שתצאו נשכרים, ותדעו, כאנשי מקצוע לעתיד, או אפילו כנבחנים, לשאול שאלות רלוונטיות לגבי טיב המדידה שמתבצעת בתחום הפסיכולוגי, או לגבי סוג המסקנות שניתן (או שלא ניתן...) לגבש מתוך הנתונים שעלו ממנה.
שימו לב, ביום שלישי הקרוב, 25.1.05, לא תתקיים שעת הקבלה של
בהצלחה לסטודנטים שניגשים היום למבחן, צוות הקורס
לעיונכם, פורסם משוב למטלה 14 תחת כפתור 'מטלות' או במאגר משאבים.
מומלץ, פורסם משוב למטלה 12 (לחצו על הקישור) תחת הכפתור 'מטלות' בסעיף משוב למטלות. במידה ויעלו שאלות נוספות, תוכלו להפנותם לקבוצת הדיון.
לטובת מי שהפרק העוסק במבחני השלכה (19) עורר את סקרנותו ביחס לשימוש בציורים ילדים ככלים קליניים, מצורף הקישור הבא. נשמח לשמוע תגובות.
לעיונכם! הנחיות לקריאת פרק 19 (העוסק בשיטות השלכה) בקבוצת הדיון 'יישומים' (לחצו על הקישור)
לעיונכם! הנחיות לקריאת פרק 17 (העוסק בשאלונים לדיווח עצמי) בקבוצת הדיון 'יישומים' (לחצו על הקישור)
מה עושים עם כתם רורשך? אתם מוזמנים לקחת חלק בדיון הממוקד בהערכת נתונים המתקבלים במבחן השלכתי (לחצו על הקישור).
לעיונכם, פורסם חומר בנושא הערכה יחידנית של משכל באמצעות מבחן וקסלר לילדי גן (לחצו על הקישור). תגובות, שאלות והרהורים רלוונטיים יתקבלו בשמחה (אנא הפנו הודעות בהקשר זה לקבוצת הדיון 'יישומים')
ברכות לתלמידי הקורס בסמסטר 2005א', קצת מחשבות על תחום המדידה והערכה והצעות להערכות ללימוד ראו בקבוצת הדיון הכללית (לחצו על הקישור). אנחנו מזמנים אתכם לכתוב כמה מילים על עצמכם, שנוכל להכיר את המשתתפים בפורום,
צוות הקורס.
שלום לכולם,
ברוכים הבאים לאתר הקורס ''מבחנים פסיכולוגיים''.
הסבר לגבי השימוש באתר תמצאו תחת הכפתור ''תיאור התקשוב''. חלקים מן האתר נמצאים בשלבי פיתוח, ויתעדכנו בהדרגה במהלך הסמסטר במקביל לתוכנית הלימודים.
אנו מקווים שתמצאו באתר כלים חיוניים ותורמים לתהליך הלמידה
מאחלים לכולכם סמסטר נעים ופורה,
צוות הקורס