|
מאמרים
ומצגות |
הרצאת פתיחה
מושבי
הכנס:
הכשרה בסביבות טכנולוגיות (מושב א1) למידה מטכנולוגיות ניידות (מושב א2)
משחקים וסביבות חקר (מושב א3)
ויזואליזציה (מושב
א4) היביטים ניהוליים של למידה מתוקשבת (מושב ב1)
מושב פוסטרים (מושב ב2)
הטמעת טכנולוגיות במערכת חינוך (מושב ב3)
שיתופיות ולמידה שיתופית (מושב ב4) מנתונים למידע וידע (מושב ג1)
כיצד הסביבה משפיעה על הלמידה (מושב ג2) ייצוגי ידע (מושב ג3)
טכנולוגיות בעיני המשתמש (מושב ג4) מושב נעילה
___________________________________________________________________________
|
הרצאת פתיחה - |
Prof. Vijay Kumar,
Massachusetts Institute of Technology |
Technology and the Transformation of Education:
New Connections between Content,Curriculum and Community
|
| למצגת ההרצאה, להקלטת ההרצאה
|
הכשרה
בסביבות טכנולוגיות - יו"ר: גלעד רביד | |
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
תמונת מצב של הכשרת פרחי הוראה להוראה מתוקשבת בארבע מכללות לחינוך |
אולז'ן גולדשטיין (מכון מופ"ת, מכללת קיי), אידה היילוול (מכון מופ"ת, מכללת לוינסקי), ניצה ולדמן (מכון מופ"ת, מכללת דוד ילין), וופא זידאן (מכון מופ"ת, המכללה הערבית), ציפי זלקוביץ' (מכון מופ"ת, סמינר הקיבוצים), ברטה טסלר (מכון מופ"ת, מכללת דוד ילין), נילי מור (מכון מופ"ת, מכללת לוינסקי), אלונה פורקוש-ברוך (מכון מופ"ת, מכללת לוינסקי), לאה קוזמינסקי (מכון מופ"ת, מכללת קיי), מירי שינפלד (מכון מופ"ת, סמינר הקיבוצים)
|
|
|
|
פיתוח הכוונה עצמית אצל פרחי הוראה באמצעות תמיכה רפלקטיבית בסביבה טכנולוגית |
זהבית כהן, ברכה קרמרסקי (אוניברסיטת בר אילן) |
|
|
|
יעילות למידה מבוססת סימולציה ויעילות התכנית ל 'סמכות מכבדת' לפיתוח הכשירות המקצועית של סטאז'רים בהוראה באינטראקציות קונפליקטואליות
|
מאירה איזנהמר (אוניברסיטת בר אילן), אמיתי זיו (מ.ס.ר. תל השומר), עפר אל-יגור (E.F.L.), זמירה מברך (אוניברסיטת בר אילן), טל רחמים (מ.ס.ר. תל השומר)
|
|
|
|
|
למידה מטכנולוגיות
ניידות - יו"ר: יואב יאיר | |
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
טכנולוגיה ניידת בהרצאות: דעות של מרצים וסטודנטים |
רונן המר, מיקי רונן, עמית שרון, טלי לנקרי, יוני הוברמן, ויקי זמצוב (מכון טכנולוגי חולון) |
|
|
|
השפעת שימוש במחשבים ניידים על שגיאות הכתיב של תלמידים בכיתות חינוך מיוחד |
סיגל עדן (אוניברסיטת בר אילן, האוניברסיטה הפתוחה), מעיין פרשטמן (אוניברסיטת בר אילן), עדינה שמיר (אוניברסיטת בר אילן) |
|
|
|
ללמוד עם מחשב נייד אישי: חוזקות ויתרונות, קשיים ואתגרים - בעקבות מחקר ארוך טווח |
דוד
אורנית ספקטור-לוי (אוניברסיטת בר אילן), קרן מנשה (אוניברסיטת בר אילן), אסתי דורון (אוניברסיטת בר אילן), דפנה רביב (מט"ח)
|
|
|
|
|
משחקים וסביבות
חקר
- יו"ר: דוד
מיודוסר
| |
|
ויזואליזציה -
יו"ר: ענבל טובי-ערד
| |
|
הבטים ניהוליים של
למידה מתוקשבת
- יו"ר: דני בן
צבי | |
|
מושב
פוסטרים - יו"ר: מירי ברק
|
הרצאה |
חוקרים |
מאמר |
מצגת |
הקלטה |
שינויים בשיח מתמטי אצל תלמידים מתקשים: משיח על פרוצדורות לשיח על משמעות |
אורית ברוזה,יפעת בן-דוד קוליקנט (האוניברסיטה העברית) |
|
|
|
רישיונות קריאטיב קומנס (CC) כפלטפורמה להנגשת המידע בחינוך - פרויקט "חינוך פתוח" |
דלית קן-דרור (קריאטיב קומנס, אוניברסיטת חיפה)
|
|
|
ניהול מידע אישי ולמידה - מחקר חלוץ
|
שרון הרדוף-יפה, רפי נחמיאס (אוניברסיטת תל אביב) |
|
|
מה להעריך בהוראת מתוקשבת של קורס רבי-משתתפים: שביעות רצון הסטודנטים לעומת השגים |
אורנית שגיא, יעל קלי, דן זילברשטיין, מאשה צאושו, טלי טל, שמעון גפשטיין (הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל)
|
|
|
קיוונים אקדמיים - כתב העת המקוון של הכשרת המורים בישראל |
זיוה דויטש (מכללת ירושלים, מכון מופ"ת), מרדכי מירון (אוניברסיטת תל אביב, מכון מופ"ת), שרה פאר (מכללת אורנים, מכון מופ"ת) |
|
|
אלימות באינטרנט: תפיסות ודרכי התמודדות של מורים |
סיגל עדן (אוניברסיטת בר אילן), טלי היימן (האוניברסיטה הפתוחה), דורית אולניק-שמש (האוניברסיטה הפתוחה) |
|
|
שימוש בערכה טכנולוגית לתלמידים לקויי ראייה כאמצעי לשילובם בביה"ס |
מיכל כהן, טלי היימן, פאול גורסקי (האוניברסיטה הפתוחה) |
|
|
ניסוי בקרת רובוט קטפולטה בלימודי תנועה בליסטית וטכנולוגיה |
איגור ורנר, אירינה רוטניצקי (הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל) |
|
|
למידת מדעים באמצעות מודלים איכותניים |
דוד מיודוסר, רפי נחמיאס, הודי בניהו, רות זוזובסקי, משה לייבה, דרור צוראל, יהודית רם (אוניברסיטת תל אביב) |
|
|
פעילויות אבחון מתוקשבות הממוקדות בתפיסות חלופיות נפוצות בפיסיקה |
מנשה פיוטרקובסקי, אסתר בגנו, עידית ירושלמי (מכון ויצמן למדע) |
|
|
למידה חותכת-תחומים אודות
מערכות מורכבות: חקירת מודלים וסימולציות שיתופיות לשם
למידת מושגים מערכתיים באקולוגיה ובגיאוגרפיה |
עינת לייקין, חנה אלמוג, אביעד איצקוביץ', שרונה ט. לוי (אוניברסיטת חיפה) |
|
|
פתיחת
ערוצים למתמטיקה בת-זמננו | בתיה עמית (הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל) |
|
|
הלוח
האינטראקטיבי בכיתת הלימוד ודרכי ההטמעה |
אתי כוכבי (בריינפופ) |
|
|
הוראה,
למידה והערכה: תרגילי מחשב לפיתוח הבנה מוסיקלית, כישורי
חשיבה, וסובלנות רב |
עדינה פורטוביץ, אסנת ליכטנשטיין, לודמילה יוגורוב (אוניברסיטת בר אילן) |
|
|
שילוב
שילוב התקשוב בהוראה במכללות לחינוך: ממצאי שאלונים למרצים |
אלונה פורקוש-ברוך (מכון מופ"ת, מכללת לוינסקי), אולז'ן גולדשטיין (מכון מופ"ת, מכללת קיי), אידה היילוול (מכון מופ"ת, מכללת לוינסקי), ניצה ולדמן (מכון מופ"ת, מכללת דוד ילין), ברטה טסלר (מכון מופ"ת, מכללת דוד ילין), וופא זידאן (מכון מופ"ת, המכללה הערבית), ציפי זלקוביץ' (מכון מופ"ת, סמינר הקיבוצים), נילי מור (מכון מופ"ת, מכללת לוינסקי), לאה קוזמינסקי (מכון מופ"ת, מכללת קיי), מירי שינפלד (מכון מופ"ת, סמינר הקיבוצים)
|
|
|
|
|
הטמעת טכנולוגיות
במערכת החינוך - יו"ר: רפי נחמיאס | |
|
שיתופיות ולמידה
שיתופית -
יו"ר: ניצה גרי
| |
|
מנתונים למידע
וידע - יו"ר: יהודית בר אילן
| |
|
כיצד הסביבה משפיעה על
הלמידה - יו"ר: אבנר כספי |
|
|
ייצוגי
ידע - יו"ר: חגית
ירדן | |
|
טכנולוגיות בעיני המשתמש - יו"ר: גילה קורץ | |
|
|
|
|
|
|
|
מושב נעילה - יו"ר: פרופ' יורם
עשת-אלקלעי |
פרופ' עזי
ברק,
אוניברסיטת חיפה |
לא רק
פסיכולוג וירטואלי: מגמות וחידושים בטיפול פסיכולוגי בעזרת
האינטרנט. |
למצגת
ההרצאה , להקלטת
ההרצאה
| | |
|
|
|
|